zaterdag 17 december 2011

Giveaway......





Om het jaar leuk af te sluiten hebben wij het volgende bedacht:

Wij zouden het op prijs stellen om van jou te horen wat je wensen zijn voor
Scrapbook Amerika voor Twenty Twelve.

Bijvoorbeeld wat voor artikelen je zou willen zien in onze webwinkel of wat
je op ons blog zou willen zien, of iets heel anders . . . it's up to you!

Dus laat een berichtje achter op deze post en maak kans op een GiftCard
van 20 euro en eentje van 12 euro (dat maakt 2012)...
•••

Warm Holiday Wishes,
Cindy

P.S. ik geef op elke comment een reactie....!!!

75 comments:

Els Andrée Wiltens zei [Reply to comment]

2012, het jaar van de waarheid?
Crisis in Nederland... echt of wordt het ons aangepraat?
Mensen hebben minder geld uit te geven, vooral aan leuke dingen helaas!
Daarom zou ik in 2012 in jullie Euroshop graag weer eens méér kleine goedkope stempeltjes zien!!

Fijne feestdagen voor iedereen,
groetjes,
Els AW
Nederland.

nancy zei [Reply to comment]

Hey,

Ik wens jullie een goede kerst en de beste wensen voor het nieuwe jaar...
met veel vreugde, liefde, een goede gezondheid en nog zoveel meer...
Wat er zou mogen verschijnen... dat zijn de mallen en papier van memory box. Deze zijn zo mooi.

Groeten, Nancy

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Ik wens ook jullie a merry christmas.
Ik zou graag stempelinkt van jenni bowlin (Ranger) in jullie assortiment zien. Of producten van de Silhouette .

Groetjes, Kim

melanie castenmiller zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Ik zou graag die kleine voice recorders weer eens in jullie assortiment zien.
Zo ben ik in eerste instantie bij jullie terecht gekomen.

De filmpjes met nieuwe artikelen vind ik super, zo zie je de ware grote en de kleuren veel beter dan een foto.

fijne feestdagen voor jullie!
groetjes Melanie Castenmiller

Barbar@ zei [Reply to comment]

Wat voor 2012 mooi zou zijn is spulletjes voor Project Life.

Barbar@ zei [Reply to comment]

Wat voor 2012 wel mooi zou zijn, zijn spulletjes voor PL2012!

Jenneke zei [Reply to comment]

Hallo Cindy!

Misschien is het leuk als we onze werkstukken, gemaakt met spulletjes bij jullie besteld, op het blog terug kunnen zien. Ter inspiratie!

Fijne feestdagen toegewenst.

XXXJenneke

Mariëtte zei [Reply to comment]

Lieve familie,

Als eerste wensen ik jullie een fijne kerst en een heel gelukkig 2012 toe.
Jullie vroegen of ik nog bepaalde artikelen zou willen zien in jullie webwinkel.
Het aanbod is als zo goed en er zijn steeds weer nieuwe dingen die jullie toevoegen.
Misschien wat meer stansen, demaandelijkse uitgaven van de cards of scrapbook trends etc.
Maar ik weet dat jullie het zo goedkoop mogelijk willen houden, dit is misschien niet mogelijk

Maar ik ben vanaf het begin bij jullie webwinkel gekomen en heb het steeds verder zien groeien, daar kunnen jullie best heel trots op zijn.

een zonnige groet,

Mariëtte

Wilma zei [Reply to comment]

Allereerst wens ik jou en je ouders een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 toe en dat jij je eigen plekje gaat vinden!
Wat scrapbook amerika betreft: vooral zo lekker doorgaan, vind de filmpjes over de nieuwe artikelen o zo leuk en nog leuker als er voorbeelden bij zijn. Soms is het net dat extra zetje om het te kopen;-)Wat ik ook bijzonder prettig vind is dat jullie verpakkingen 'verkleinen'. Ben zelf een groot fan van Tim Holtz en Wendy Vecchi (studio 490). Van Tim hebben jullie al regelmatig spullen misschien ook een idee om Wendy toe te voegen?:-))
Fijne Kerst!
Groetjes uit een bijzonder nat Zeeland.

Anoniem zei [Reply to comment]

Hallo Cindy,

Ik vind jullie assortiment helemaal top en kan zo snel niet bedenken wat daarin ontbreekt. Bovendien heb je me super geholpen met de slice designcards die niet op de website stonden, maar die je wel voor me geregeld hebt. Oja, ik weet wel iets: thickers. Kostbaar hier in Nederland, maar ondanks dat gebruik ik ze toch veel.

Ook vooral doorgaan met de spulletjes van studio calico en die schattige papiertjes van authentique. Ik scrap op groot formaat (30,5 x 30,5 cm) en hoewel ik in eerste instantie baalde dat de velletjes niet groter waren, heb ik ze zonder moeite superleuk kunnen verwerken op m'n lay outs. Ik ga er dus zeker nog meer van bestellen!

Ook leuk dat je nu een blog bijhoudt. Ik hoop dat je snel je plek vindt daar en ik weet eigenlijk wel zeker dat dat goed komt. Een droombaan heb je al!!! Ik heb in South Carolina (op Hilton Head Island) gewoond en ondanks dat het een supermooie plek was om te wonen (aan het strand!) en te werken (5-sterrenhotel) duurde het toch een poos voordat ik er echt m'n draai had gevonden. Maar het kwam goed! De quote van jouw Nederlandse buurvrouw is ook zo waar: toen ik terug in Nederland kwam, namen mijn vriendinnen me weliswaar zo weer op de groep, maar ik merkte dat het "anders" was. Zij waren ook verder gegaan en ik voelde niet meer de aansluiting die we 2 jaar eerder wel hadden. In Nederland moest ik weer helemaal opnieuw beginnen en dat was heel moeilijk en het duurde vele malen langer om hier weer mijn draai weer te vinden, dan de tijd die ik nodig had om m'n plekje te vinden in de States.

Het wordt een hele roman (zit je al te gapen?). Was niet de bedoeling! Succes met alles en een fijne kerst (niet teveel drinken van die gekke eggnog...)!

Groetjes van Esther

Carla Burger zei [Reply to comment]

Hallo Cindy. Allereerst vind ik jullie een superwebwinkel! Maar ik zou zelf heel graag willen zien dat er meer kleine artikelen te koop zouden zijn zoals van bepaalde stansen van Tim Holtz en dan ook in meerdere kleuren. Ik heb namelijk zelf geen Sissix of iets soortgelijks waar deze mallen door heen passen en dat zou dan ook voor mij en misschien wel voor meerdere klanten geweldig zijn. Alvast bedankt als je dit zou willen meenemen en heel prettige Kerstdagen en een super Scrappie New Year. Groetjes Carla.

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Els,

Bedankt voor je berichtje.

We zijn druk bezig om de Euro Shops weer bij te werken.

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Nancy,

Bedankt voor je berichtje.

Toevallig hebben we pas een aantal dies binnen gekregen van Memory Box deze zie je in Twenty Twelve zeker verschijnen in de webwinkel ☺

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Kim,

Bedankt voor je berichtje.

Jenni Bowlin inkten ga je zeker in het Twenty Twelve assortiment zien.

Silhouette Cameo bedoel je?

Fijne dagen.

Warm Wishes,
Cindy

Gerry zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Bedankt voor je lieve kerstgroet. Ook hele fijne feestdagen en een fantastisch 2012 voor jullie! En wat ik nu echt zo heel graag eens zou zien, is een foto van Ron. Want jij bent wel eens te zien geweest, maar hem heb ik nog nooit gespot. En toch is het daarmee begonnen, en voor jullie beide heb ik een warm plekje in mijn hart.

Heel veel liefs en bedankt voor alles de afgelopen jaren!
Gerry v. O.

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Melanie,

Bedankt voor je berichtje.

Ik zal navragen aan vaders of we de voice recorders nog hebben, zo ja dan kunnen we deze zeker weer in het assortiment nemen!

Ik hoop zeker weer veel video's te maken in het nieuwe jaar!

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Bedankt voor je lieve kerstgroet. Ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen en een supergoed 2012.
En wat ik nu echt eens heel graag zou willen zien, is Ron! Jawel. Want daar is het toch mee begonnen zoveel jaren geleden alweer. En jou snoetje duikt weleens op, maar hem heb ik nog niet gespot. En voor jullie beiden heb ik een warm plekje in mijn hart. Bedankt voor alle goede dingen van de afgelopen jaren!
Liefs, Gerry v.O.

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Barbar,

Bedankt voor je berichtje.

Becky Higgings - Project Life is alleen te verkrijgen via Amazon.

Ik heb toevallig gisteren mijn bestelling via Amazon ontvangen, mijn Project Life Album + Journaling Cards Clementine, ik ga de uitdaging aan om het een jaar vol te houden ☺

Fijne dagen.

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Jenneke,

Bedankt voor je berichtje.

Dat is zeker een leuk idee, ik ga me daar eens in verdiepen.

Het is allemaal nog erg nieuw dit bloggen. Ik ga er zeker naar kijken, thanks!

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Manda zei [Reply to comment]

Hai Cindy, eigenlijk heb ik niet veel te wensen over, dat wat ik wenste te zien in je webwinkel is er inmiddels (waxpaper). Ik zal bij mijn volgende bestelling zeker daar wat van in mijn winkelwagentje doen:-). Verder lees ik al dat de kleine dingetjes met kleine prijsjes weer aangevuld worden en ook dat vind ik met mijn kleine inkomen natuurlijk heel leuk ! :-)

Fijne feestdagen !

groetjes, Manda

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Mariëtte,

Bedankt voor je berichtje.

Dies zijn al vrij snel te zwaar, zeker als je kijkt naar die van Tim Holtz/Sizzix. Dit is niet te doen. Verzenden is gewoon te duur naar Nederland.

Vandaar dat we dan liever losse setjes aan bieden. Onze motto "Smaller Quantities - Better Prices" ☺

Dit geldt eigenlijk ook voor boeken, deze zijn ook zwaar.

Scrapbook Trends & Cards zijn zeker leuk, ik kijk er altijd even in als ik ze zie liggen in de Craft Stores ☺

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Wilma,

Bedankt voor je berichtje.

Leuk dat je altijd comments achterlaat, dat waardeer ik erg!

Ik wil zeker meer voorbeelden gaan maken en deze laten zien via filmpjes en ook plaatsen op onze blog.

Wendy Vecchi Studio 490 zal ik eens naar kijken - ze heeft leuke stempels maar ze zijn wel vrij prijzig maar misschien een idee om deze net zoals de Dyan stamps (los) te gaan verkopen. I will look into this ☺

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

elfje430 zei [Reply to comment]

Hi there!

Mijn wens voor jullie in 2012:

dat jullie lekker zo doorgaan!

En natuurlijk hele fijne feestdagen!!!!

Groetjes, Ellen W.

Debbie zei [Reply to comment]

Ik wens jullie fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2012. Vooral gezondhied en veel creatifs! Jullie hebben veel in de assortiment. Kan op dit moment niets bedenken dat ik mis,maar ga lekker door met wat jullie doen!
Gr Debbie

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Esther,

Bedankt voor je berichtje of zal ik zeggen bericht ☺

Ik heb mijn theetje dus ik heb je berichtje lekker zitten lezen.

Het is altijd leuk om iemand te helpen, zeker als je naar iets opzoek bent en ik kan je helpen.

Thickers is inderdaad iets wat we weer in het assortiment kunnen opnemen. Zijn altijd leuk om te gebruiken.

Studio Calico & Authentique hebben beiden super spullen, die blijven we zeker houden.
En ook fijn om te horen dat je het 6x6 inch formaat nu ook fijn vind om te gebruiken ☺

Thanks for sharing your story.

Fijn dagen!

Warm Wishes ,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Carla,

Bedankt voor je berichtje.

We gaan zeker meer losse stans setjes verkopen.

Zelf lijkt het me leuk om dan ook leuk om Coredinations Cardstock Kraft-Core van Tim Holtz te gebruiken (als je hier overheen gaat met een schuurpapiertje dan komt de kraft naar boven, heel apart. En dan ook gewoon wit papier.

Mocht je een stans(en) op het oog hebben let me know, dan kan ik altijd kijken of ik deze heb liggen voor je en dan kan ik altijd wat setjes maken, no worries.

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Gerry,

Bedankt voor je berichtjes.

Ik zal het eens vragen aan vaders of hij model zou willen staan ☺

Misschien spot je hem weleens in één van mijn boekjes in de toekomst - Never say never right.

Jij ook het allerbeste voor het nieuwe jaar en dat alles gaat zoals jij wilt dat het gaat!
Think positive - right ☺

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Manda,

Bedankt voor je berichtje.

Wax in wax out right ☺

We gaan zeker niet stil zitten in Twenty Twelve.

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Thanks Ellen....

Fijne dagen to you too!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Thanks Debbie...

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

Petra zei [Reply to comment]

Hoi Cindy, allereerst een Merry Christmas voor jou en je ouders! Wat voor 2012 mooi zou zijn in jullie assortiment zijn de prachtige lijnen van Basic Grey: zoals de lintjes, embellishments, knoopjes, kleine papierblokjes 15x15 cm etc, daar kun je mij heeeeel blij mee maken. Lieve groetjes Petra....

Anoniem zei [Reply to comment]

Hallo Cindy,
Hierbij wil ik je laten weten dat ik het blog graag lees. Wat je zaterdag geschreven hebt is leerzaam.Heel mooi om over na te denken.
Wat ik leuk zou vinden op de blog is meer over de smash folio, hoe je het kunt aanpakken om hier een gescrapt boek van te maken.
Heel veel goeds en gezondheid toegewenst voor jou en je familie,
Groetjes, Marjo.

Chantal van de Kant zei [Reply to comment]

Ik mis alleen papier (12" formaat dan), maar ik snap ook dat je dat niet doet ivm het verzenden. Verder vind ik het een prima shop hoor. Ga vooral door.
Van hieruit alvast hele fijne feestdagen gewenst voor jou en je familie en dierbaren.

Sandra zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Jullie site-blog-filmpjes-service & manier van communiceren (mijn ervaring) vind ik top! Wat ik nog veel leuker vind is dat jullie inmiddels met een eigen lijn begonnen zijn SUPER!! De volgende dingen zou ik persoonlijk nog wel willen vinden....meer inkt zoals bv. de " cateyes" van colorbox en de brilliance van DewDrop, die zijn klein (i.v.m. verzenden) en in heel veel kleuren evenals de en Stazon en de lijn van Yellow Bicycle. Verder vooral doorgaan met wat jullie doen en wat JIJ leuk vind ;-D en een gezond en waanzinnig mooi 2012 toegewenst! Warme groet Sandra.

Petra Coolen zei [Reply to comment]

Beste Cindy/Ron,
Sowieso op deze voet blijven doorgaan... het wordt alsmaar beter/leuker!

Persoonlijk vind ik de spulletjes van het eigen merk zeer bijzonder. Neem nou die buttons. Geweldig!
Dit mag wat mij betreft flink uitgebreid worden!

Graag zou ik wat meer voorbeelden willen zien van wat je zoal kunt doen/maken van al die materialen. Bijv. de templates van Balzer of de Smooch.

En verder?
Keep up the good work :)
Greetings from Limburg,

Agnes zei [Reply to comment]

Hallo,
Ik wens jullie ook goede kerstdagen en veel geluk in 2012.
Ik zou nog graag meer Tim Holz stempels zien . Mistte deze kerst bijvoorbeeld : Saeson silhouetees en Yoyful Song.
Groetjes, Agnes

Anoniem zei [Reply to comment]

Hallo Cindy,

Ook ik vind het altijd heerlijk om met een pen en een blokje in de aanslag naar je videofilmpjes te kijken. En als je dan echt wil weten wat ik nog graag in het assortiment zou willen zien dan zijn het de spulletjes van crafty secrets. Ik vind dat zo'n leuke stijl. En je hebt al eens een keertje je best voor mij gedaan maar helaas was het te duur maar er zijn van dat merk ook andere leuke spulletjes die misschien wel in de juiste prijsklasse liggen.
Maak er in ieder geval voor het komende jaar maar weer iets heel erg moois van daar in het verre Amerika.
Lieve groetjes van Ine.

Céline zei [Reply to comment]

Als eerst natuurlijk voor jou ook Merrry Christmas and a Happy New Year!!!
Eigenlijk mis ik niet veel in de winkel, wat er een keer niet was heb je toen speciaal voor mij besteld. Op deze manier is het ook goed gekomen.
Misschien kun je potjes tijd gaan verkopen want dat is eigenlijk het enige wat ik af en toe tekort kom :D
Groetjes van Céline

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Thanks Chantal.

Fijne dagen!

Warm Wishes,
Cindy

anja zei [Reply to comment]

Hoi hoi,
Voor jullie ook alvast een merry christmas,and a happy 2012!!!
Ik vind dat jullie het goed doen zo.Dus zou eigenlijk niet weten wat ik nog meer zou willen zien in jullie scrapwinkel.Maar de thickers,daar zou ik ook nog wel meer van willen zien.En mss leuke retro prents? Lijkt me geweldig!

Groetjes Anja

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Sandra,

Bedankt voor je berichtje.

Wat betreft ink pads - mocht je bepaalde merken niet zien in de webwinkel dan kan je me altijd mailen. Ik kan dan kijken voor je of ik het kan bestellen, in de meeste gevallen kan dat wel en hebben we het binnen een paar dagen in huis.
No problem at all.

Happy Holidays!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Petra,

Bedankt voor je comment.

Die buttons zijn super!
Het is weer eens wat anders en de mogelijkheden zijn endless.

En ik heb zoveel ideeën voor de Scrapbook Amerika Studio.... gaat helemaal goed komen.

En ik ga zeker meer dingen maken en deze laten zien.... ☺

Happy Holidays!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Agnes,

Bedankt voor je comment.

Wat ik eerder al schreef...
Mocht je iets niet zin in de webwinkel dan kan je ons altijd mailen en dan kunnen we kijken of we het kunnen bestellen, het kan zijn dat je dan even wat langer moet wachten totdat je bestelling compleet is. Maar dat hoeft geen probleem te zijn.... toch?

We gaan zeker kijken of we wat meer Tim Holtz stamps in het assortiment kunnen nemen, deze zullen dan waarschijnlijk per stuk verkocht gaan worden om zo de prijzen aangenaam te houden.

Happy Holidays!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Marjo,

Bedankt voor je berichtje...
Het is toch gelukt ☺

Om heel eerlijk te zijn ben ik geen Smash persoon...
Ik zal kijken op YouTube voor je of ik wat video's kan vinden zodat je kan zien hoe en wat....

Happy Holidays!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Céline,

Bedankt voor je berichtje.

Ga ik regelen voor je die potjes tijd.... ik denk dan meer aan een tegoedbon met tijd....

Wow als dat zou kunnen ☺

Happy Holidays!

Warm Wishes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Anja,

Bedankt voor je berichtje.

Thickers komen zeker terug.

En wat betreft die Retro Prents?
Zijn deze van een bepaalde merk... Let me know and I will look into it.

Happy Holidays!

Warm Wishes,
Cindy

Sandra's Kaarten zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,
Allereerst hele fijne feestdagen toegewenst en de een heel goed 2012dat je je maar snel op je plek mag gaan voelen!
In de webshop mis ik niet zo heel erg veel, maar ik blijf ook nog steeds een beginner, haha. Verder vind ik de filmpjes heel erg leuk, vooral als er een tutorial in zit. Vaak ga ik dan overstag, dus misschien is het ook weer niet zo goed voor mij...
enne, ik las net een paar keer iets over thickers. Ik heb geen idee wat dat is, eerlijk gezegd.
Succes weer volgend jaar!
Groetjes Sandra.

gré zei [Reply to comment]

hallo allemaal
ik wens een ieder een hele fijne kerst en een heel gezond 2012
heel veel groetjes en heel veel
freubelplezier

gré

Anoniem zei [Reply to comment]

Hallo,

Allereerst de beste wensen voor iedereen! In de winkel zou ik heel graag een mixed media art journal willen zien, bij voorkeur dat van Canson (all media book). Ik las de voorgaande berichtjes over gewicht dus dat is misschien de reden waarom dit soort artikelen niet in de shop staan. En ze zijn zo moeilijk te krijgen in Nederland...
Verder alle goeds voor 2012!

Groetjes van Gerdy-Anne

Marian zei [Reply to comment]

Allereerst fijne feestdagen en een voorspoedig en creatief 2012 gewenst.
Bedankt voor de leuke filmpjes die je van nieuwe artikelen maakt. Zo krijg je een goed idee wat je er allemaal mee kunt doen.
Je voorbeeldjes zijn ook heel leuk. Bedank hiervoor.
De stempels van Tim Holtz zijn prachtig. Het zou fijn zijn deze stempels los te kunnen kopen.

Groetjes Marian

Jacqueline en Wiljo zei [Reply to comment]

Hallo Cindy,

Allereerst hele fijne Kerstdagen en een super goed 2012 voor jou en iedereen die je lief is.

Mijn wens voor jullie webshop is:
Zakjes Rhinestones van Silhouette.

Fijne feestdagen voor iedere lezer!
Groetjes,
Jacqueline

Jacqueline en Wiljo zei [Reply to comment]

Hallo Cindy,

Allereerst hele fijne Kerstdagen en een super goed 2012 voor jou en iedereen die je lief is.

Mijn wens voor jullie webshop is:
Zakjes Rhinestones van Silhouette.

Fijne feestdagen voor iedere lezer!
Groetjes,
Jacqueline

Unknown zei [Reply to comment]

Hi Cindy,
Eerst een hele fijn kerst en een mooi 2012. Voor wensen op de site: chipboard die betrekking hebben op de dierentuin. Daar heb ik een hele berg foto's van maar weinig voor erbij!

Groetjes en fijne dagen!
Barbara

Brenda Roggeveen zei [Reply to comment]

Hoi! Koop nog niet zo lang spulletjes bij julie, maar ik vind de snellelevering super! Ik ben erg blij met de Studio Calico producten, hopelijk houden jullie die in het assortiment! Thickers zou geweldig zijn! En wat meer October Afternoon?

Brenda Roggeveen zei [Reply to comment]

Oh ja, en de glue dott refill van American Crafts!

Ina zei [Reply to comment]

Hallo

De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Ik ben zeer blij met de producten die je dit jaar allemaal had, de grote keuze clear stamps vind ik super, je hebt altijd productjes en dingetjes dat ik hier in belgië niet zie in de winkel en dat vind ik vooral leuk (zoals de faber castell big brush pennen, deze werken echt heel goed)
Doe zo verder.

Groetjes Ina

Anoniem zei [Reply to comment]

Hallo,
ik ben eigenlijk best wel tevreden over Scrapbook Amerika. Ik bestel daarom ook graag bij jullie. Niet zo vaak als ik zou willen, maar mijn man vindt 40 uur werken inde week genoeg. :o) Ik wens jullie het aller beste voor 2012, vanuit een regenachtige Zwolle. Groetjes Anita

dieke zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Ik mis niet zoveel spullen in jouw winkel, hoor!
Wat ik leuk zou vinden op het blog zijn bijv. uitdagingen om aan mee te kunnen doen.
Wat ik ook leuk zou vinden, zijn wat voorbeelden van wat er met bepaalde materialen gemaakt kan worden.
Een designteam is misschien een tip?

In elk geval veel succes en alle goeds voor twenty twelve!

Groetjes van Dieke Polstra.

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Sandra,

Bedankt voor je berichtje.

Thickers zijn dikkere alphabet stickers... deze heb je in verschillende soorten zoals foam, fabric en ook chipboard en deze zijn dan weer in verschillende kleurtjes.... je zal ze binnenkort in de webwinkel zien.

Happy New Year!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Gré,

Bedankt voor je berichtje.
Freubelplezier to you too!!

Happy New Year.

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Gerdy-Anne,

Bedankt voor je comment.

Dat klopt inderdaad, boeken etc... zijn te zwaar om te versturen naar Nederland.

Happy New Year!!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Marian,

Thanks voor je comment.

Leuk te horen dat je mijn filmpjes leuk vind.... ☺

Tim Holtz stamps gaan we zeker los verkopen in Twenty Twelve.

Happy New Year!!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Jacqueline,

Thanks voor je comment.

Ik zal kijken of het mogelijk is om de Rhinestones van Silhouette op te nemen in ons assortiment.

Happy New Year!!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Barbara,

Thanks voor je berichtje.

Ik ben niet zo thuis in de Zoo spullen.... misschien dat je zelf wat fabrikanten weet die deze spullen verkopen, dan kan ik zeker voor je kijken of wij deze kunnen kopen en in de webwinkel plaatsen. Misschien zijn er nog andere scrappers die dit ook graag willen zien in de webwinkel?

Wel heb ik gezien dat er van Making Memories een Slice Card is - Zoo Topia. Maar ik weet natuurlijk niet of je de Making Memories Slice Machine hebt, anders zou dit natuurlijk heel leuk zijn om te gebruiken.

Happy New Year!!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Brenda,

Thanks voor je comment.

Studio Calico is super leuk ♥
Ik hoop dat ze met leuke spulletjes komen aankomende CHA.
Dan zijn we natuurlijk genootzaakt al het leuks te moeten kopen ☺

Thickers komen eraan.
En wat betreft October Afternoon, daar ga ik zeker naar kijken.

Happy New Year!!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Ina,

Thanks voor je berichtje.

Happy New Year!!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Anita,

Thanks voor je berichtje.

Fijn te horen dat je tevreden bent met Scrapbook Amerika.... altijd leuk om te horen.

Inderdaad is 40 uur werken genoeg... ☺

Happy New Year!!

Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Dieke,

Thanks voor je comment.

Leuke ideeën - nemen we zeker mee naar Twenty Twelve.

Happy New Year!!!

Cindy

Wil zei [Reply to comment]

Hoi Cindy.

Allereerst de allerbeste wensen voor 2012!
Blijf alsjeblieft van die leuke filmpjes maken met nieuwe binnen gekomen spulletjes, ik kijk ze altijd heel graag.
Wat ik graag zou willen dat in je webwinkel te koop zou zijn, zijn spulletjes van Paper Trey Ink. Die zijn zo ontzettend leuk, maar ze vragen zo ontzettend veel verzendkosten voor het sturen naar het buitenland dat het niet te doen is om het te bestellen vanuit Nederland. Ideaal zou zijn als dat via iemand als jij in Amerika kan.

Groetjes Wil.

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi Cindy en de rest van de familie,

Ik wil jullie een gezond, gelukkig en creatief 2012 wensen.
Ik zit net te kijken en te bedenken wat ik mis in de winkel maar ik zou zo gauw niks weten....
Wat ik wel mis zijn je video's, dus hopelijk komen die gauw weer.

Groetjes Conny

Esther zei [Reply to comment]

Er is al zoveel moois in jullie shop en als je besteld hebt ben ik het vaak al weer vergeten tot het aankomt en dan is het net een verrassingspakketje wat je open mag maken. Fantastisch vindt ik dat. Eigenlijk zou ik niet echt iets bijzonders in jullie winkel zien, dan wordt de keuze alleen nog maar moeilijker, hahaha.
Ga zo door en maak er een mooi, creatief en liefdevol 2012 van.
Groetjes Esther

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Conny,

Happy New Year!!

Video's beginnen vanaf deze week weer....

Groetjes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Esther,

Happy New Year!!

We willen het natuurlijk niet moeilijker voor je maken.... maar we gaan weer genoeg leuke spullen toevoegen vanaf deze week.

Groetjes,
Cindy

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Wil,

Bedankt voor je berichtje.
Happy New Year!

Paper Trey Ink hebben we voorheen meer vragen over gehad. Ik heb hun vaker gemaild en nooit een reactie terug ontvangen, dus vind ik het wel goed zo.

En over het verzenden... wij moeten het dan ook weer naar Nederland versturen en wij hebben geen idee hoe zwaar die produkten zijn.

Wij houden met inkopen van onze produkten zoveel mogelijk rekening met het gewicht om het zo aangenaam mogelijk te houden met versturen.

Groetjes,
Cindy

Inge zei [Reply to comment]

Allereerst de beste wensen voor het komende jaar.
En verder... ik ben heel tevreden over het assortiment. Heb geen speciale wensen. Mocht het wel eens zo zijn? Dan laat ik het horen.