dinsdag 3 januari 2012

Happy Twenty Twelve, Winners en Antwoorden.....

Ten eerste willen wij jullie allemaal een Happy New Year wensen.
Happy Twenty Twelve.


Ook allemaal erg bedankt voor jullie comments voor de Giveaway Post.
 
 ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


De Giftcards gaan naar:

€20.- Giftcard:

Sandra - maandag, december 19, 2011 12:43:00 AM


€12.-Giftcard:
Wilma B - zondag, december 18, 2011 2:19:00 AM


Sandra & Wilma graag ontvang ik van jullie een mail
cindy@scrapbookamerika.com 
dan ontvang je zo snel mogelijk je giftcard.

Congrats Ladies!!!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••



Hieronder heb ik een lijstje samengesteld met jullie ideeën, tips en vragen van de achtergelaten comments naar aanleiding van de laatste blog post Giveaway:



Euro Shops
Deze worden snel weer helemaal bijgewerkt, we zijn alles aan het nakijken en dan wordt het in de webwinkel gezet.
 

Memory Box
Hiervan hebben wij alleen een klein hoeveelheid dies ingekocht, deze zie je snel verschijnen in de webwinkel.


Jenni Bowlin Ink Pads
Deze staan in de webwinkel –13 kleuren.


Voice Recorders
Deze zijn helaas helemaal uitverkocht


Project Life van Becky Higgings
Dit is alleen te verkrijgen via Amazon.


Om gemaakte werkstukken met spullen besteld uit onze webwinkel te plaatsen op de SA Blog
Leuk idee, dat zou dan via de site Scrapbook Amerika moeten gaan. We gaan ons hier zeker in verdiepen en is een leuk idee voor de toekomst.
Stansen en Boeken
Stansjes gaan we zeker meer los verkopen in kleine setjes, de stansen opzich zijn veel te zwaar vooral die van Sizzix/Tim Holtz, maar als het kleine en minder zware zijn dan zijn ze zeker te vinden in de webwinkel. Onze Motto blijft – Smaller Quanties, Better Prices.
Boeken kunnen we helaas niet verkopen, dit is gewoon te zwaar om naar Nederland te versturen, helaas.


Tim Holtz Stamps, Wendi Vecchi (studio 490) en Filmpjes

We gaan binnenkort de stempels van Tim Holtz los verkopen, de Wendi Vecchi moet ik nog even naar kijken.
Wat betreft de filmpjes – deze gaan vanaf deze week weer gewoon verder…. Komt helemaal goed!


American Crafts Thickers
Deze zijn te vinden in de webwinkel – er komen er nog meer binnen maar het begin is alvast


Wax Paper
Dit is inderdaad te vinden in de webwinkel onder Categorieën en dan
Tissue • Collage • Wax Paper


Basic Grey
Wij hebben dit vaker in ons assortiment gehad, maar omdat er zoveel verschillende lijnen uitkomen elke keer hebben wij ervoor gekozen om Basic Grey niet meer in ons assortiment op te nemen.


K&Company Smash Folio bewerken, meer uitleg
Om eerlijk te zijn ben ik geen Smash persoon….
Er zijn veel filmpjes te vinden op YouTube wat je er allemaal mee kan doen.

12 x 12 inch papier
Helaas is dit voor ons niet haalbaar om naar Nederland te versturen, dit wordt gewoon veel te duur met verzendkosten. Vandaar dat we wel 6 x 6 inch papier verkopen (paper bundle sheets).


Scrapbook Amerika Studio & Ink Pads

Ik probeer in de Scrapbook Amerika Studio zoveel mogelijk aparte dingen te plaatsen, dingen die anders en uniek zijn.

Wat betreft Ink Pads, mocht je iets niet zien in de webwinkel (dat geldt eigenlijk voor alle dingen die je niet ziet in de webwinkel) dan kan je me altijd mailen, dan kan ik voor je kijken of ik het kan kopen voor je – no worries–
cindy@scrapbookamerika.com

Wat betreft Little Yellow Bicycle dit nemen wij helaas niet op in ons assortiment.


Badge Buttons
We hopen van de Badge Buttons snel meer een uitgebreide lijn te krijgen.

Crafty Secrets
Dit merk nemen wij helaas niet op in ons assortiment, de stempels met name zijn gewoon te duur.

Silhouette Rhinestones
Er zijn zoveel verschillende soorten, maten en kleuren dat ik niet weet waar ik moet beginnen

Dierentuin artikelen
Ik weet eerlijk gezegd niet wie artikelen verkoopt van dierentuin?


Studio Calico en October Afternoon
Studio Calico heeft inderdaad altijd leuke spullen, ik verheug me erg op de CHA einde van de maand om te kijken waarmee ze komen, mocht het leuk leuk zijn dan ga je zeker nieuwe spullen vinden in de webwinkel

Wat betreft October Afternoon – daar komen binnenkort wat spullen van binnen en ik kijk ook uit naar de CHA waar ze mee komen en dan vind je dat ook zeker terug in de webwinkel.


American Crafts Glue Dots Refill
Ze komen deze week weer binnen


Design Team
Ik denk in de toekomst dat dat zeker leuk is om te doen, zeker iets om over na te denken in de toekomst. 

 
Paper Trey Ink
Ik heb voorheen meer mailtjes over Paper Trey Ink gehad. Ik heb hun toen gemaild (meerdere malen) en ik heb niet één keer een reactie terug ontvangen, dus om eerlijk te zijn vind ik het wel goed zo.


 
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••



Er zijn weer genoeg leuke spullen in de webwinkel gezet, kijk snel…..!!!
Scrapbook Amerika Shop

Een goed begin van Twenty Twelve.

2 comments:

Wilma zei [Reply to comment]

Yessssss, wat een leuke begin van 2012!!
Dankjewel voor de o zo leuke bon:-)) Geweldig zoals je op alles reactie hebt gegeven en dat er ook nog serieus aan wordt gewerkt/wat mee gedaan wordt!
Ga binnenkort eens op het gemakje kijken waar ik de bon aan ga uitgeven:-))

Sandra zei [Reply to comment]

Super!!! DANK JE WEL :-D
Vind het erg leuk om te lezen dat je met alle reacties wat gedaan hebt ongeacht of je deze artikelen wel of niet kunt/wilt leveren.

Ik blijf zeker shoppen en dit extraatje maakt het nog leuker.
Groetjes en nogmaals super bedankt!
Big hug Sandra.