woensdag 4 januari 2012

Tim Holtz Stempels...???

Veel vraag naar Tim Holtz Stempels.....

Maar aangezien Mr. Holtz onwijs veel keus heeft hoor ik graag van jullie welke stempel(s) je het liefst zou willen zien in de webwinkel en dan natuurlijk ook zou willen kopen ☺

We gaan de stempels los verkopen - maar mocht je toch graag een hele set willen dan kan dat natuurlijk ook... deze kunnen we dan bestellen voor je. Maar houdt er dan wel rekening mee dat een hele set stamps dan wel duurder wordt met verzenden.

Laat een comment achter en we gaan ons best doen om de stempels zo snel mogelijk in ons assortiment op te nemen.

Happy Thursday,

7 comments:

Anoniem zei [Reply to comment]

Cindy, een heel goed en gezond 2012 toegewenst, óók voor je familie.
Bedankt voor je duidelijke reacties op de blog,

Groetjes, Marjo.

Wilma zei [Reply to comment]

Dat is een goeie Cindy en zal maar gelijk heel eerlijk zijn....ik heb er al heeeel veel,(bloos) heb nog wel een paar 'ouwetjes' op mijn verlanglijstje staan. Denk dat hij straks op de CHA ook weer met de nodige nieuwe zal komen?

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Thanks Marjo... same to you too.
You are very welcome.

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Je kan je voorkeur(en) doorgeven en dan kan ik voor je kijken☺

Inderdaad komen er weer nieuwe uit einde van de maand met de CHA. Ik weet alleen niet wanneer deze te koop zijn dan? Maar dat hou ik zeker in de gaten.

Marianne zei [Reply to comment]

Ik vind de postcard stempels erg mooi, maar heb idd geen behoefte aan alle stempels uit deze serie. Zo ook de mini classics, mini muse en mini ornate. Prachtig zijn ook de Urban Chic, Shabby French en Going Somewhere. Ik ben benieuwd of deze prachtige verzamelstempels straks in de collectie te vinden zijn.Ik zal er zeker een antal afnemen.

Sandra's Kaarten zei [Reply to comment]

Ik heb eigenlijk geen idee welke ik graag zo uwillen, want ik heb er nog geeneen...Nou ja, die ene van die fiets vind ik wel heel erg leuk, of is dat geen Tim Holtz? Ik heb nog een vraagje, is het mogelijk om volger te worden van jullie blog, want ik vergeet nog wel eens om regelmatig op jullie blog te kijken, ook al krijg ik wel de nieuwsbrief. Ik vind het leuk om zo tussendoor ook eens te kijken om ideeen op te doen, als ik weer eens inspiratie heb, wat nogal eens voorkomt helaas.
Groetjes Sandra.

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Sandra,

Bedankt voor je berichtje.

Je kan ons volgen, dan moet je bij "Follow by Email" je email adres invullen en dan ontvang je elke keer een mail zodra er een post is geplaatst op de SA Blog.

Groetjes,
Cindy