donderdag 15 december 2011

Almost Christmas....

Can you believe it... het is bijna kerst en het begin van Twenty Twelve.
Afgelopen jaar is bizar snel gegaan..... onwerkelijk gewoon.

Ik ben lekker bezig geweest om leuke dingen te maken voor kerst. Ik vind het altijd leuk om iets speciaals te maken in plaats van een kerstkaart schrijven en dit is het geworden .....




Dit was super leuk om te maken... vind het eerlijk gezegd jammer dat ze klaar zijn, maar ik ga er zeker nog meer maken nu nog één voor mijn ouders, deze wil ik een stuk groter maken.... en dan heb ik nog meer ideeën om deze spullen te gebruiken.... can't wait.

Het is hier de laatste weken onwijs koud, dus lekker binnen blijven creatief bezig zijn... kerstboom verlichting aan, kerstmuziek op de achtergrond... theetje erbij en scrappen.... HoHoHo....

Fijne avond allemaal!
Greetings,
Cindy

2 comments:

Wilma zei [Reply to comment]

Hee Cindy dat ziet er super leuk uit. Natuurlijk ben ik reuze benieuwd hoe jij dit gemaakt hebt. Inderdaad iets heel anders dan een gewone kaart...en het liften zeker waard!!

Scrapbook Amerika zei [Reply to comment]

Hallo Wilma,

Thanks!

Als je zou willen dan kan ik een lijstje maken voor je met de spullen die ik heb gebruikt.

En uitleg geven hoe ik het heb gemaakt?

Let me know.

Doeg,
Cindy