dinsdag 20 september 2011

Zomaar een post.....

Ik heb opeens zo'n creatieve bui dat je van alles bedenkt om te maken.....
Deze kans kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan ☺


Veel ideeën voor mini boekjes, kerstkaarten en andere dingen.
Ik probeer deze week wat video's te maken.

We hebben de laatste week veel leuke, nieuwe kerstspullen ontvangen en er komt deze week nog een aantal leuke dingen binnen.

Over 3 maanden is het alweer (bijna) kerst ▬ where did the time go.

Het is hier gelukkig nog aardig weer in Oregon, wel frisser 's-morgens/s-avonds maar als het zonnetje komt dan is het niet erg om Sky wat vaker uit te laten ☺

We hebben van 2 giftcard winners nog niets gehoord (Janneke + Ellie) graag hoor ik wat deze week blog@scrapbookamerika.com anders worden er 2 nieuwe winners bekend gemaakt.

Fijne avond allemaal.

Blijft bizar dat onze dag hier nu is begonnen en jullie nu GTST aan het kijken zijn ☺
Enjoy!

3 comments:

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Dat heb ik ook weleens en als ik dan aan de slag ga, lukt het niet.
Ik ben benieuwd naar je video's.
Hier is het bewolkt maar niet koud vind ik.

Groetjes Conny

Cindy Ruijgrok zei [Reply to comment]

Hallo Conny,

Yep, I had that problem. Het lukte niet. Maar ik geef niet op ☺ Groetjes, Cindy

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Nee dat moet je ook niet doen, het komt er vanzelf wel een keertje uit.
En ondertussen lekker rondkijken naar nog meer inspiratie.

Groetjes Conny