woensdag 14 september 2011

First Blog Post Scrapbook Amerika

Eindelijk is het zover Scrapbook Amerika heeft een blog.
Voor updates, scrapnieuwtjes en video's is dit de "blog" to be.

Omdat dit onze eerste "blog post" is maak je kans op één van de
3 giftcards ter waarde van €10.-

Hoe maak je kans op één van de giftcards......


Laat een comment achter en vertel ons hoe je denkt over Scrapbook Amerika. Ook horen we graag of je ideeën hebt over onze webwinkel en/of blog.

Je hebt tot zaterdagmiddag 17 september a.s. de tijd
om een comment achter te laten. (12.00 uur Nederlandse tijd).

De winners worden kort daarna bekend gemaakt.
GOOD LUCK!!! 

Vergeet niet om een kijkje te nemen in de SA Shop want er zijn veel kerstartikelen toegevoegd, het lijkt wel kerst in September. Je weet maar nooit of je één van de giftcards wint!

98 comments:

Anoniem zei [Reply to comment]

van harte met jullie blog

gr janneke

Marieke zei [Reply to comment]

al een tijdje verlekker ik me met spulletjes uit jullie shop. Het ziet er super uit! Ik ben vooral dol op al die kleine clearstamps. En dan kom ik meteen op t puntje wat ik een beetje lastig vind. Ik ben niet zo thuis in alle merken. En wilde dus op zoek naar het kopje "stempels" Maar zag dat alles op merknaam staat...
Maar dat werd alweer goed gemaakt door de zoekfunctie!

Al met al vind ik het dikke prima, die shop van jullie!
En gefeliciteerd met jullie blog!

groetjes marieke

Anoniem zei [Reply to comment]

Hi there! Wat leuk dat je ons nu ook via een blog op de hoogte gaat houden van alle nieuwtjes rondom Scrapbook Amerika. Heel aanstekelijk om te zien wat jij bedenkt met al die prachtige spulletjes, "it really gets my creative juices flowing!"
Ik ga je in de gaten houden...
Liefs en groetjes, Astrid

Unknown zei [Reply to comment]

Wat Leuk! Gefeliciteerd!!!!!

Christa zei [Reply to comment]

Hoi !! Volgens mij ben ik de eerste.....Gefeliciteerd met jullie blog ! Ik ga jullie zeker volgen. Kijk altijd naar jullie filmpjes met al die leuke nieuwe spulletjes uit het verre Amerika. Ga zo door !! Creatieve groetjes uit Holland , Christa.

Anne-Marie zei [Reply to comment]

Hoi! Leuk een blog!! Ik vind jullie winkel geweldig leuk en de videootjes erg goed, je hebt dan toch een beter beeld!. Ik heb lang geleden eens iets besteld, maar zal binnenkort hopelijk weer eens iets bestellen! Moet de 'knutselinkopen' even dimmen, maar komt vast weer goed! Succes met jullie blog! Groetjes Anne-Marie

scrapaholicannie zei [Reply to comment]

Super, een Blog! Zo kunnen we nog beter op de hoogte blijven van alle nieuwe dingen en het nieuws op scrapgebied. Zo komt Amerika wel heel dicht bij!

Dilly zei [Reply to comment]

SA is een geweldige shop en door de zeer betaalbare prijzen goed voor de portemonnee.
Dilly

Martine zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

ik wil je even laten weten dat ik me altijd erg verheug op de video's, ik vind deze erg leuk om te bekijken. Vooral die over je albums.

En dan komt daar nu nog een blog bij, hartstikke leuk, deze ga ik ook zeker volgen.

Ga lekker zo door.

Groetjes Martine

scrappy jen d zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,
Van harte met jullie blog!
SUPERRRR!
Je hebt er een fan bij!
Maar dat was ik al toen papa Ron de Amerikaanse toko draaide!
Ben zelfs al een keer bij je ouders op bezoek geweest! Mijn Amerikaanse family woont notabene vlak bij!
Ga zo door met alle mooie spullen en doe vooral de hartelijke groeten van mij en mijn gezin!
Your simply the best!
Hug, Jen.

Yvonne F. zei [Reply to comment]

Hey geweldig.....'t blog is gerealiseerd.Bloggen is 1 van de leukste dingen op 't net.(op shoppen na dan)
Wat ik zo leuk aan jullie winkel vind, is dat je kleine setjes kunt kopen voor 'n zeer aangename prijs.
Ik kom ook vaak nieuwe dingen tegen, die ik in NL. (nog) niet gezien heb.
Veel succes met 't bloggen.

gr.Yvonne

Monique zei [Reply to comment]

Hay Cindy,

wat leuk dat wij jullie nu kunnen volgen via een blog! Ik vind het super dat wij als "Hollanders" al die leuke spullen voordelig bij jullie kunnen bestellen. Vooral je filmpjes vind ik erg leuk, vaak draag je ideeën aan die erg inspirerend werken! Ik word vast een nog grotere FAN!!!

Agnes zei [Reply to comment]

Ik vind jullie winkel erg goed en betaalbaar en de filmpjes leuk ! Leuk dat je nu ook een blog hebt.
Groetjes,Agnes

Chantal zei [Reply to comment]

Leuk zeg een blog gefeliciteerd!!

Hoop dat er een hoop leuke dingen en ideeën langs gaan komen. Dat is iets wat mij altijd wel aanspreekt op een blog.

Heb 2 filmpjes gezien met leuke mini boekjes en om dan op het blog foto's terug te zien is wel heel leuk. Kan je het toch even beter zien dan in een filmpje.

Verder lekker doorgaan zoals jullie bezig zijn!! ben nog niet zo heel lang klant en mijn 2e bestelling heb ik gister pas gedaan maar zeker niet mijn laatste!!

Lieve groetjes chantal

Jacqueline zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Van harte gefeliciteerd met je blog!
Nu nog een beetje kaaltjes, maar daar komt vast heel snel verandering in. In ben ieder keer weer blij als er een nieuw filmpje is met nieuwe spullies. En je filmpjes met de maandboekjes zijn helemaal top.
Heel veel succes met winkel en blog!

Groetjes vanuit Almere.

Jacqueline

Ina zei [Reply to comment]

Hey, ik vind de webshop SUPER!! Elke week kijk ik uit naar de nieuwe spulletjes. En zal ik ook de blog volgen.
(Ik vond de categorieën op de vorige manier wel gemakkelijker, omdat het merk mij niet zo erg interesseert en elke keer ik iets bestel loop ik altijd heel de rij af en nu is die langer.) De filmpjes vind ik ook altijd heel goed, dan kan ik de spulletjes beter voorstellen zoals hoe groot ze bijvoorbeeld zijn.
Groetjes uit België
Ina

Ingrid zei [Reply to comment]

Wauw, super! Van harte gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar alles wat we hier kunnen gaan zien, wordt vast heel gezellig :-)
Hugs Ingrid

Sigrid Klingenberg zei [Reply to comment]

He, wat leuk dat jullie nu ook een blog hebben. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan laten zien.

Maar hij zal zeker zo interessant en leuk worden als jullie webwinkel.

Heel veel succes ermee!

Groetjes

Sigrid
www.sigridklingenberg.blogspot.com

Petra Tillmann zei [Reply to comment]

Welkom in bloggerland! Gefeliciteerd!

Unknown zei [Reply to comment]

Gaaf gefeliciteerd met jullie blog en veel succes.
groetjes,Lean

Chantal zei [Reply to comment]

Leuk dat jullie nu ook een blog hebben. Dan kunnen we jullie nog beter volgen, alhoewel de video's ook erg leuk en handig zijn. Het zet mij toch regelmatig aan toch kopen. En dan loop ik alle categorien njog maar eens na, want wie weet mis ik wel iets leuks. Ook top dat jullie slice kaarten hebben.

groetjes Chantal

Tina zei [Reply to comment]

Hai Cindy en Ron

Gefeliciteerd met je blog.ik vind de video's leuk verheug me altijd erop zie de spulletjes ook in het echt ben een vaste klant van jullie nogmaals gefeliciteerd ga zo door.

Groetjes Tina

Anoniem zei [Reply to comment]

super leuk!
veel succes

tineke

Wiebine zei [Reply to comment]

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie blog. Ik vind het altijd super leuk om iedere keer een mail van jullie te krijgen waarmee jullie in een filmpje alle spulletjes laten zien. Zo leuk vind ik dat, je kunt alles zo helemaal goed bekijken, ook leuk dat je vaak je eigengemaakte albums e.d. laat zien. Zo krijg je mooie ideeën en inspiratie.
Ga zo door,
groetjes,
Wiebine

Brigitte zei [Reply to comment]

Hi Cindy!
Ich finde es großartig, dass du jetzt auch einen blog hast und freu mich schon auf deine Beiträge.
Liebe Grüße aus Österreich

Yvonne Ellens zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd met jullie blog!
Ik hoop dat wij net zoveel kijkplezier hier hebben alsdat wij van je video's hebben.
Groetjes Yvonne.

none zei [Reply to comment]

Wat leuk dat jullie eindelijk een blog hebben, gefeliciteerd. Ik hoop hier de nieuwe spulletjes/video's van jullie winkel te vinden.

groetjes,

Esmé

Ineke zei [Reply to comment]

Echt gaaf dat jullie nu een blog hebben!!
Ik word vast vaste bezoeker hoor!
Gefeliciteerd...

Groetjes Ineke.

Emmie zei [Reply to comment]

Gaaf. Ben benieuwd. Vind jullie videootjes ook altijd leuk.

Jenneke zei [Reply to comment]

Welkom in Bloggerland!!
Heb één keer iets bij jullie besteld en ik moet zeggen dat de service echt super is! Jullie hielden me prima op de hoogte van het verloop van de bestelling en binnen een week had ik mijn pakje binnen.
Nog bedankt hiervoor!
De video's zijn absoluut favoriet, alles is hier lekker duidelijk op te zien!

XXXJenneke

Carla zei [Reply to comment]

Geweldig dat jullie een blog hebben. Gefeliciteerd hoor! Ik vind jullie site super, vooral de filmpjes dan kan je de spulletjes goed zien. Groetjes Carla Burger.

Carla zei [Reply to comment]

Geweldig dat jullie een blog hebben. Gefeliciteerd hoor! Ik vind jullie site super, vooral de filmpjes dan kan je de spulletjes goed zien. Groetjes Carla Burger

Inge zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd met dit heugelijke feit! Ik ben zeer benieuwd wat we hier allemaal te zien gaan krijgen. Vast en zeker zal ik hier regelmatig even zal kijken. En.. gelijk maar volger geworden natuurlijk!
Succes!

Groetjes Inge

Marsha zei [Reply to comment]

gefeliciteerd met jullie nieuwe blog ! altijd leuk om een bezoekje aan jullie te brengen ;-)

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Gefeliciteerd met je blog. Het is een leuke manier om meer over jezelf, scrapwerk en de artikelen te laten zien. Ik verheug me erop.

Groetjes, Marjolijn

Mayow88 zei [Reply to comment]

Leuk dat er nu een blog is. Ik heb al eens wat besteld bij jullie en is me goed bevallen. Er is veel keus en het is makkelijk te vinden. Ook vond ik dat de levertijd erg snel was. En altijd leuk om een pakketje helemaal uit de VS te krijgen! :)
Groetjes Marjolein

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met jullie blog!
Ik ga het zeker volgen. Denk dat het net als jullie videofilmpjes een toppertje gaan worden!
kijk er in ieder geval met veel plezier naar.

groetjes van Miranda

Tineke zei [Reply to comment]

Leuk dat jullie nu ook een blog hebben! Ik ben gek op leuke blogs, en ik doe regelmatig een rondje langs mijn favorieten om weer nieuwe inspiratie op te doen. Jullie staan er bij!

Chantal van de Kant zei [Reply to comment]

Hei wat leuk dat jullie nu ook een blog hebben. ik zal hier zeker vaker langskomen.
Groetjes
Chantal

Miranda Mols Stampin Utopia zei [Reply to comment]

Congratulations met jullie blog!
Voor het eerst kocht ik wat bij je op Marktplaats toen je nog in Nederland woonde. Later ging je aftellen tot de dag dat je naar Amerika zou vertrekken. En kijk nu eens!! Gweldig wat je allemaal hebt bereikt daar. Je mag trots op jezelf zijn. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers, maar wel gezond jaloers he!! Succes met je blog, ik blijf je volgen!

mizeboud zei [Reply to comment]

Van harte gefeliciteerd met jullie blog, geweldig! Ik kijk er naar uit hoor om allerlei mooie nieuwe spulletjes te zien. Ik heb pas een Smashbook bij jullie gekocht en allerlei spulletjes erbij. Binnenkort wil ik graag het datastempeltje erbij met nog wat spulletjes om te Smashen. Heerlijk! Heel veel succes!
Ik ga jullie volgen, reken maar, Mary

Priscilla zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd met dit blog. Ben heel benieuwd naar wat er allemaal op komt te staan. De filmpjes die je maakt vind ik in ieder geval altijd erg leuk om te zien. Zoals al eerder gezegd geeft het net een beetje beter beeld van de artikelen.

nicky zei [Reply to comment]

hoi hoi
wat leuk weer een blog erbij .nog meer kijk plezier!!!!!
vind het altijd weer geweldig om te zien hoe creatief iedereen is ,en zo dus ook mijn idee,tjes
weer los kunnen gaan wens jullie veel succes met je blog ,kunen wij ook weer genieten
gr nicky

Anoniem zei [Reply to comment]

van harte gefeliciteerd met je blog,ik heb pas nog een bestelling van de stencils gedaan en stempeltjes, ik had ook een vraag en daar is heel snel op gereageerd. En de bestelling was er ook heel erg snel.
dus qua service moet je niets veranderen want die is top
groetjes Ellie ( een tevreden klant)

arianne zei [Reply to comment]

Hee wat leuk zeg dat jullie nu ook een blog bij gaan houden! En dan nog met zo´n leuke actie ook!
Jullie blijven bezig met verbeteren en opleuken. Vind die filmpjes ook altijd erg leuk om te zien. Van een plaatje bestellen is toch net wat lastiger en op deze manier maken jullie het net wat duidelijker.
Leuk allemaal! Ik hoop dat we vaak wat te lezen krijgen!

Groetjes Arianne

Marcita zei [Reply to comment]

Hey! Leuk een blog! Heel veel succes!

Groetjes Marcita

Ivonne van Dongen zei [Reply to comment]

Super! Eindelijk het lang verwachte blog! Ik ga jullie zéker volgen. Scrapbook Amerika is super. Verzetten ook nog eens heel veel werk voor ons om alles om te pakken voor een brievenbus mailing.
Ik ben erg blij met jullie, zeker met jullie prijzen.
Ga zo door!

Groetjes en veel succes met de blog!
Ivonne

Made by Jacqueline zei [Reply to comment]

Ik vind het een super site. En zó veel spulletjes, daar kan ik echt niet uit kiezen....

Voor mij is het lastig dat het op merk gesorteerd is, i.p.v. op de soort spulletjes. Ik stempel voornamelijk. Nu kijk ik bij elk merk, wat erbij zit, maar ik zou het liefste hebben, dat alle soorten stempels bij elkaar in één categorie staan.

Veel succes met de blog!

Groetjes, Jacqueline

gea zei [Reply to comment]

wat leuk dat jullie nu ook een blog hebben !! succes

Miranda zei [Reply to comment]

Leueueuk! Ook nog een blog. Ik vind jullie een heerlijke webshop. Op een betaalbare manier spulletjes vanuit Amerika te kopen. Ik kijk altijd uit naar jullie filmpjes en ben nu ook heel benieuwd naar jullie blog...
(en hoop dat jullie het Crafters Workshop assortiment nóg meer uitbreiden!!! :D )

Ria zei [Reply to comment]

Hallo Cidy,
gefeliciteerd met jullie blog.
Veel succes en ik kom zeker veel langs om te kijken of er weer wat nieuws is.
Groetjes ria

San zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd en superleuk dat jullie een blog hebben. Jullie video's zijn geweldig en ik zie altijd zoveel leuke spulletjes in jullie shop! Gaan jullie de video's ook op de blogplaatsen! Heel veel succes :-)

Petra Coolen zei [Reply to comment]

Ik hoop dat we veel te lezen krijgen ;)
De filmpjes zijn altijd een plezier om te bekijken.
See you around :)

Anne zei [Reply to comment]

Wat leuk dat jullie een blog hebben. Die gaat zeker in mijn favorieten staan.

Veel plezier ermee !

Groetjes Anne

Marga zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,

Deze week o.a. de resistant canvas van Prima ontvangen. Echt een te gek produkt! Heb het canvas 'geglimmermist' met roze sparkle en ziet er super uit.
Ben altijd happy met jullie produkten en supersnelle levering.

Succes,
Marga

Pitoumuske zei [Reply to comment]

Welkom in Bloggenland.
Ik bekijk jullie website bijna dagelijks en loop alle rubrieken door. Je weet maar nooit dat ik iets zou missen van de "goodies". De wekelijkse filmpjes en emails plus de extra verpakkingszorgen zijn zeker een meerwaarde. Keep up the good spirit, I'll follow.

Céline zei [Reply to comment]

Van harte gefeliciteerd met jullie blog! Ik ben erg blij dat er een winkel is waar wij als Nederlandse scrappers altijd van die leuke koopjes kunnen vinden!!!
En nogmaals mijn complimenten voor jullie service!!!
Heb inmiddels een begin gemaakt met mijn vakantie-album met de page-protectors die jullie voor mij hadden geregeld!
Groetjes Céline

Hinke zei [Reply to comment]

Wat leuk dat jullie nu ook een blog hebben. Gefeliciteerd.
En wat een mooie aktie om dit feestje mee te vieren.

Nellie zei [Reply to comment]

Wat leuk dat jullie eindelijk ook een eigen blog hebben. Heel veel succes ermee. De filmpjes van jullie bekijk ik altijd. Deze zijn super mooi en duidelijk. Ook de spulletjes die jullie verkopen zijn geweldig leuk.

Groetjes, Nellie

Renske zei [Reply to comment]

Oh wat leuk! ben nu al benieuwd naar alle leuke berichtjes die jullie gaan posten!
ik ben meer dan tevreden met jullie service in de winkel! omdat bij mij helaas mijn pakketje niet gekomen was hebben jullie een nieuw pakketje gestuurd! wauw dat vind ik nou echt top!!!
suc6 met jullie blog en blijf vooral zo doorgaan met de winkel.

groeten van een über tevreden klant.
Renske

Anja Nieuwlaat zei [Reply to comment]

beste Scrapbook Amerika
Ik begin de zondag alijd met een kopje koffie, lekker ontbijtje en.... het filmpje van de nieuwe dingetjes in jullie shop.
Drie dingen dus om je vingers bij af te likken :-)
En dan nu ook nog een blog!! Ik denk dat ik zo niets meer doe op zondag tot het diner :-D
Bedankt voor alle dat leuks!!!!!!!!!!!

groetjes Anja

Hanny zei [Reply to comment]

Goed dat jullie een blog hebben ,komt bij mijn faforieten . Groeten en succes. Hanny

mariëtte zei [Reply to comment]

Hoi Cindy en Ron,

Geweldig dat jullie een blog hebben.
Het staat al bij mijn favorieten.
Zo dat ik jullie elke dag kan volgen.
Ik heb me ook al aan gemeld bij jullie volgers.

Heel veel succes \\groetjes,

Mariëtte

Ageeth zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd met jullie blog. Ik ben zeer benieuwd naar de invulling ervan. Veel plezier.
Liefs Ageeth

Hermien (Sproet) zei [Reply to comment]

He, leuk een BLOG! Suggesties die ik zou hebben: bij een creatief blog hoort natuurlijk een creatief ´behangetje´ en dat is nog vrij simpel en kost ook nog eens niets, de mijne komt bijv. van http://www.thecutestblogontheblock.com/

(free backgrounds for blogger)

Verder geniet ik altijd erg van de filmpjes om ´live´ te zien wat er te koop is, misschien kun je hier ook nog wat links naar de (oude) filmpjes plaatsen??

Ga zo door en vergeet niet plezier te hebben/houden!

Channa zei [Reply to comment]

Hai Cindy en Ron,

Gefeliciteerd met jullie blog!Jullie webwinkel bestaat al een aantal jaartjes en ik ben blij dat jullie er zijn. De nieuwste trends & goodies voor een leuk prijsje rechtstreeks vanuit amerika. Ik wacht altijd met smart of een pakketje aankomt....want de post hier is griekenland is niet te vertrouwen. Bedankt voor alle goede service en "keep up the good work".

Groetjes vanuit het zonnige griekenland, Channa

Nicole zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd met het nieuwe blog. Jullie zijn top, heb zoveel goede ervaringen met jullie vanuit Nederland alsook nu vanuit Noorwegen.
Succes met het blog en bedankt voor de kans om een giftcard van €10 te winnen!

Groetjes vanuit Noorwegen!

Annemieke zei [Reply to comment]

Leuk! Van harte!! Ziet er voor zover al super uit! Leuke kleuren. Ook ik vind de filmpjes altijd erg leuk. Juliie hebbennu al zoveel reacties.. Kan niet anders dan dat het een succes gaat worden! Heel veel succes de komende tijd en jullie zien vanzelf wel weer een keer een bestelling verschijnen!

Groetjes, Annemieke

Jessica Postema zei [Reply to comment]

Super, gefeliciteerd met jullie blog. Het wordt vast mooi, en ik ga hem alvast bij mijn favorieten zetten.

Anoniem zei [Reply to comment]

Wat gaaf die komt standaard bij de favo's te staan.
Heel veel succes en misschien dat je er b.v. de cricut items bij kan plaatsen???

Groetjes Margriet,scrapmargriet

Anja zei [Reply to comment]

Wat leuk, een blog! Ik hoop nog heel veel leuke nieuwtjes en tips hier te kunnen lezen.
Ga zo door!

elfje430 zei [Reply to comment]

Hi there!
Gefeliciteerd met jullie blog!
Helemaal leuk. Ik bekijk jullie filmpjes altijd met veel plezier en nu kan ik dus ook nog lekker lezen. Helemaal goed!
Ik heb al 'n aantal keer bij jullie besteld en ALTIJD snelle levering. Mijn complimenten daarvoor!

Groetjes,
Ellen

Anoniem zei [Reply to comment]

Wat leuk van harte gefeliciteerd.
En voor ons nog meer kijk plezier.

Groetjes edith

Ghanya zei [Reply to comment]

Wat een leuk idee deze blog.
De shop stond al bij mijn favorieten en nu komt er zeker en vast deze blog nog bij!

Lieve groet
Ghanya

Annelies zei [Reply to comment]

Wat leuk: een blog!
Dan kan ik nóg vaker even kijken of jullie iets nieuws hebben!

Odette zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog ! Ga jullie zeker volgen. Ben heel benieuwd naar nieuwe smash artikelen, dus hou jullie goed in de gaten.
Groetjes Odette

Marieke79 zei [Reply to comment]

succes met jullie blog! Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan publiceren.

Angelique Nortier zei [Reply to comment]

Leuk hoor, jullie eigen blog! Heb al een hoop plezier gehad van de spullen die ik bij jullie bestelde en ga dit blog zeker volgen!
Succes ermee! Groetjes,
Angelique

Anoniem zei [Reply to comment]

Hoi Cindy,
Gefeliciteerd met jullie blog. Geweldig deze aanvulling al veel plezier beleeft aan scrap amerika. Ik ga jullie volgen. Groetjes Lydia

Anoniem zei [Reply to comment]

wat goed een blog erbij. Jouw filmpjes inspireren me altijd weer om leuke dingen te maken.
De webwinkel vind ik ook leuk alleen jammer dat het nu op merk staat ipv op product.
groetjes Sara

Anoniem zei [Reply to comment]

Hartelijk gefeliciteerd met jullie blog.
Ik hoop dat je er ook veel leuke zelfgemaakte dingen op gaat zetten.
Ik vind de video's van de nieuwe spulletjes en van je boekjes ook heel leuk om te kijken.
En jullie verkopen leuke goedkope spullen en ze zijn altijd leuk verpakt.
Succes met jullie blog.
Groetjes Conny

creahetty zei [Reply to comment]

ook een Blog! Gefeliciteerd.
altijd leuk om jullie aanbod te zien en gezellig om op jullie site te kijken wat er nieuw bij is gekomen, de video's geven er duidelijke een goede kijk op. ik heb alleen maar goede ervaringen met bij jullie bestellen en ontvang alles snel.
succes met alles.
groetjes Hetty

Wilma zei [Reply to comment]

Super leuk dat er nu ook en blog is!!! Ben al zo'n beetje vanaf het begin bij de winkel. Heb samen met mijn nichtje nog spullen mogen 'beoordelen'Jullie zijn alleen maar beter geworden. Kwaliteit spullen voor een eerlijke prijs! Ook zo prettig dat je kleinere hoeveelheden kunt bestellen. De filmpjes met nieuwe en/of gemaakte spullen bekijk ik altijd met heel veel plezier!
Kortom ik ben een fan van Scrapbook Amerika!
Dat jullie met het blog maar net zoveel succes gaan krijgen als met de online winkel!!

Carla zei [Reply to comment]

He, super dat jullie ook een blog hebben.
Ik zel hem zeker regelmatig bezoeken.
groetjes,
Carla

Marleen zei [Reply to comment]

Leuk een blog van jullie winkel!
Ik ben benieuwd wat jullie zoal gaan bloggen!
Ik vind het altijd leuk om te zien wat je zoal kan met de producten, een instructiefilmpje?
Groeten!
Marleen Gebbink-Groeneveld

Sandra's Kaarten zei [Reply to comment]

Superleuk, een blog. Fan van jullie winkel ben ik al een hele tijd. De filpmpjes vind ik ook erg leuk, hoewel dat wel meer aanzet tot kopen, hihi. Heel veel succes met jullie blog en ik hoop inderdaad ook dat jullie er leuke zelfgemaakt dingen op gaan zetten.
Groetjes Sandra.

Peggy zei [Reply to comment]

Heel leuk dat jullie nu ook een blog hebben. Ik ben heel benieuwd wat we allemaal mogen verwachten.
Groetjes,
Peggy uit België

Eldi zei [Reply to comment]

Hé Cindy (en Ron),
Leuk een blog!! Nou word het vast nog moeilijker om niet te bestellen.
Elke keer ga ik er weer lekker voor zitten, even kijken op de video wat nieuw is en daarna heerlijk door de winkel snuffelen!!
Ga zo door, en nog gefeliciteerd met je driving licence *Ü*

Anoniem zei [Reply to comment]

Van harte gefeliciteerd met jullie blog, een nieuwe aanwinst!!!
Met heel veel plezier koop ik bij jullie mooie spulletjes, kwaliteit en klantvriendelijkheid staan bij jullie hoog in het vaandel!!!
De filmpjes zijn zo handig, je ziet direct alles, en het is wat makkelijker als in de webshop, waarna ik ze lekker bestel:)
Cindy doet het goed!!!
Ga zo door, ik ga jullie volgen.

Vriendelijke groetjes,
Irene Erkamp.

Vicky Blondeel - Scrapavanti - zei [Reply to comment]

mooie leuke filmpjes leuke producten, helemaal top dus! doe zo voort!

Els G. zei [Reply to comment]

Gefeliciteerd met jullie blog! De perfecte aanvulling op jullie super online winkel en service!!!
Groetjes uit België,
Els

Anoniem zei [Reply to comment]

Hallo Cindy en Ron,

Elke week/weekend kijk ik uit naar jullie filmpje. Naast mijn computer ligt een briefje waar ik alles opschrijf wat ik wil kopen en is mijn briefje vol dan komt er weer een bestelling binnen bij jullie. Zelfs artikelen die niet meer op de site staan worden door jullie geleverd. Wat een superservice!! Na een weekje valt er een leuk pakketje op de deurmat waaraan ik me weer kan verlekkeren.
Door jou video over het minibook heb ik inspiratie opgedaan om onze vakantie van 2011 eens op een andere manier te presenteren dan in een fotoalbum...erg leuk om te doen ook. Ik ben dol op jullie clearstamps dus blijf maar leuke spulletjes inkopen.
Naast de video dus nu ook een blog om bij te houden! Veel succes ermee.

Lieve groetjes van Ine.

Kaatje zei [Reply to comment]

Ik vindt het helemaal geweldig dat jullie nu ook een blog zijn begonnen.
Ik kijk elke keer al uit naar de nieuwe spullen in jullie shop.
Heb ik nu nog meer om naar uit te kijken.
Jullie hebben een overzichtelijke shop.Voor mij hoeft er niks te veranderen.Ik vindt het nl. heerlijk om een tijdje er in rond te snuffellen.
Ga door met alles wat jullie doen.

Ik wens jullie veel geluk met de blog.

Karin.

Louise zei [Reply to comment]

Leuk hoor, vindt het altijd leuk om naar jullie filmjes te kijken.

ge.Louise

Cornelie zei [Reply to comment]

Altijd weer leuk om te zien wat voor nieuws jullie weer hebben. Fijn dat jullie sommige dingen opsplitsen om het zo voordeliger aan te bieden! Leuk dat jullie een blog hebben, succes!
Groetjes Cornelie

Anoniem zei [Reply to comment]

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Super dat er nu ook een blog van Scrapbook america is. Heel veel succes hiermee. Groetjes Anita, Zwolle

Jolanda zei [Reply to comment]

Laat maar zeer gemeend,Succes met jullie blog!!!En laat de voorbeelden maar komen girlfriend...het is nu over met je rust :))
Good LUCK!!xx

Marieke zei [Reply to comment]

Ik reageer toch nog even op je eerste blogpost, niet voor de giftcard, want die zijn al gewonnen, maar gewoon even om te laten weten dat ik het heel leuk vind om een blog van jullie te volgen... Ik zet hem in mn favorietenbalk en zal een fervent lezer zijn...
Succes!